onsdag 17. november 2010

Nissekjole

Så var torsdagens "skaperverk" hektet sammen. ENDELIG var det nissekjolens tur. Da er lille tullemor klar til julekort bilder. Det er vel på tide å bestille kort snart så de ligger klar til utsendelse et pr. uker før jul. Godt å være tidlig ute med sånne ting så det ikke blir sååååå hektisk når det nærmer seg :0)
I morgen kommer pappaèn i huset hjem og det er en liten jente (og en stor) som GLEDER seg veldig :o)

Mønster = Børnetøy, materiell: rød velur og hvit micro frottè fleece (litt sort rest til hatt) fra S&S, 
str. 104.


Nissejenten

3 kommentarer:

  1. Hei
    Takk for fin kommentar om kjolen på bloggen min. Du er tydeligvis kjempeflink selv :-) Skulle ønske jeg hadde tiden til å sy mye mer.
    Det var mange fine kjoler her og heldigvis for meg så har jeg så store barn at alle klærne jeg syr kan være til meg selv ;-)
    Ha en fin dag

    SvarSlett
  2. Så utrolig stilig siril!!!!

    SvarSlett