lørdag 27. november 2010

Julebakst

Tullemor og jeg har hatt en fin bakedag i dag. Hun syntes det var veldig kjekt og holdt ut i ca 4 timer....utrolig :0) Vi laget pepperkaker, sjakkruter, syltetøykaker, tyske skiver, sukkerstjerner og hjerter med mandelmasse. Pepperkakehjerter til vinduspynt har vi også stekt..... håper å få glasur på de før søndag. I morgen (Lørdag) skal vi på teater å se Reisen til julestjernen, så på lysfest i byn og etter det er vi nok så sultne at vi må finne en plass å få oss en matbit før vi vender nesen hjem. Tenker det blir en fin dag for både store og små :0)

Julebakst

8 kommentarer:

  1. Herregud..... ka e du laget av..... blir jo helt matt her jeg sitter. jeg får dårlig samvittighet.
    men greit jeg er begynt å tenke på ka jeg skal bake.... men det e lenge til jul enda.
    Hege

    SvarSlett
  2. Godt med alt som er gjort... i hvertfall når pappaen i huset reiser 15. des. og ikke er tilbake før 29. Så førjulstiden begynner tidlig her i år så vi får litt julestemning sammen :0)

    SvarSlett
  3. Wow så kreativ du er da :) Helt imponert :)
    Håper dere koste dere på teateret - og at dere fikk en fin tur på Lysfest etterpå :)

    SvarSlett
  4. Hei hei Monica. Takk for hyggelig besøk av deg her inne :0) Vi hadde en fantastisk dag på teateret og en kald fornøyelse på Lysfesten.
    Har vært inne på bloggen din Fotomorro og kom meg ALDRI ut igjen...hehe... utrolig mange fine bilder og linker til andre flotte blogger. Jeg kommer innom Dere igjen :)

    SvarSlett
  5. Kjære Siril

    Sommerengen takker for deilige kaker til frukten idag! Det var en stolt jente som delte ut til alle barna rundt bordet....skjønningen

    Inger-Lise

    SvarSlett
  6. Hei hei Inger-Lise
    Det var koselig å høre... og hun kom jo hjem med tomt glass så håper det smakte :0)

    SvarSlett