søndag 28. november 2010

Første helgen i advent


Lørdag morgen startet vi med å pynte pepperkaker og pepperkake hjerter som vi laget her om dagen. Vi tok mange fine bilder av prinsessen når hun pyntet , griset og spiste ... men INGEN bilder var lagret på kameraet. Heller ikke fra lysfesten var det noen bilder å hente... snufs. Nå har jeg funnet frem et annet kamera og tatt noen nye bilder. Jeg er som Dere ser ingen konditor, men disse gir god julestemning og lukt her hos oss:



Ut på dagen var vi på Fyllingsdalen teater å så: Reisen til julestjernen. Noe å anbefale barnefamilier.... vi storkoste oss der vi tre (mor far og prinsessen) storebroren i huset var i Myrkdalen på ski. En fin familie forestilling med veldig flinke skuespillere.
bildet er lånt fra google - jeg hadde feil på kameraet
Etter forestillingen gikk turen videre til byen for å være med på lysfesten. Det var en kald men FIN opplevelse.... tullemor hadde godt men klær men begynte å fryse så pass at vi tuslet inn på Tex Mexèn der vi spiste en deilig middag. Vi hadde en koselig familiedag :0)
bildet er lånt fra google - jeg haddefeil på kameraet
 I dag var det også kaldt. Vi hadde planlagt å gå på gravplassene for å legge ned kranser litt tidlig i år. Vi gjennomførte planen med tykke klær, gode votter og en liten prinsesse på løperhjul.  Det ble en deilig og fin dag ute:
 Jeg er litt seint ute, men nå får jeg finne frem adventstaken... så kan vi kose oss med det første tente lyset i staken til kvelds :0)

3 kommentarer: