onsdag 3. november 2010

Fleecekjole, "snurreskjørt" og festivaldrakt.

Enda en fleecekjole er ferdig, denne gang med lue. Luen ble med "Pippifletter" ettersom min lille datter har sååå lyst på langt hår. Etter å ha spart i 3 år og ikke fått det lengre enn til ørene måtte det fleece til :0)
Ikke alltid lett å få de riktige fargene på bildene (fargene er mest lik bildet med den lille prinsessen vår).

Stoff fra S&S
Kjolemønster fra Børnetøy, lue = ingen mønster. 
Her er et lite "snurreskjørt, noe alle små i str. 104 liker å "svimle" rundt i. Blir nok brukt mye i førjulstiden dette tenker jeg.... et ordentlig lite juleskjørt :o)

Mønster fra Børnetøy, materiell fra S&S, Minni fra H&M


Nå tror vel alle som er innom her at jeg bare syr til små prinsesser, men den gang ei. Min lange, snille, flotte, rotete "lillegutt" på nesten 2 m  kom til meg i sommer og spurte om jeg kunne sy noe "originalt" til han. De var en "flokk" med ungdommer som skulle på Hove festival.... Da ble denne festivaldrakten unnfanget på mitt lille kjøkken. Vi kaller den for: festivaldrakt fra "Moods of Mom`s" :0)

Litt av en stil :0) 
Mønster vest fra McCall`s, shorts = hjemmelagd 
(begge bena er selvfølgelig like lange.. hehe)

,

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar