fredag 11. november 2011

Snøprinsesse-kjole !!

Denne kjolen har jeg hatt "inni" hodet en lang stund......når jeg får et "bildet" av noe jeg tenker skal bli til, kverner det der "oppe" dag og natt :0) Stoffet ble kjøpt for en stund siden, det var såååå mykt. Kjolen har fått navnet Snøprinsesse-kjole pga min kjære tante Gro. Natten 20. April 2007 dalte snøfnugg i Bergen by.....da ble Tullemor født.....siden har hun kalt henne: SNØPRINSESSEN !!! Her kom det til sin rett..... hun så virkelig ut som en Snøprinsesse med denne kjolen på:

Snøprinsesse Tullemor :0)

Skulle selvfølgelig hatt en annen strømpebukse.....
.....ikke rosa !!

 Et fantastisk deilig stoff og ulvepels (imitasjon selvfølgelig).

 med alvehette.

Forran
Str. 110

Bak

5 kommentarer:

  1. Tusen takk :0) Både Tullemor og JEG ble fornøyd med denne :0) :0)

    SvarSlett
  2. Fantastisk nydelig! Både kjolen og modellen! :D

    SvarSlett
  3. Kjempe fin! Jeg har lagt den ut på FB:))

    Benedikte

    SvarSlett
  4. Tusen takk for det Knuffel :0)

    Veldig bra Benedikte :0)

    SvarSlett