torsdag 24. november 2011

Krans

Ikke mye søm i dette innlegget heller !!! Jeg har holdt på med "mye" annet på kjøkkenbordet i det siste, men nå må jeg ryddet unna så symaskinene kan se dagsens lys.... ikke minst at vi kan spise middag rundt kjøkkenbordet igjen :0) Ferdige klippet tøystykker ligger i "kø", klar for å bli til noe.
Denne kransen fikk jeg inspirasjon til i et interiørblad jeg abonnerer på. Gikk med så pass mye kongler at jeg måtte 2 ganger på skogstur for å komme rundt .....så var det å vente på at de skulle tørke/springe ut før de kunne taes i bruk. Mosen jeg har brukt måtte jeg "sprade" Bergen rundt for å få fatt på... det gjelder å ikke gi opp :0)

Tullemor på kongletur:

Litt lek på veien må til.

Konglene er limt på med limpistol.

 Har brukt: krans, kongler, limpistol, spraylim, glitter i sølv og hvitt,
maling, noen få bær som jeg har limt glitter på og mose.


 Ferdig resultat :


7 kommentarer:

  1. Så nydelig krans. Ser ut som litt av en jobb, men jammen ble den flott :)

    SvarSlett
  2. gud så nydelig!!!!!!
    kjempe lekker :)

    SvarSlett
  3. Takk for det begge to :0) Jo det gikk litt tid..... tiden går alltid fort når man har det GØY :0)

    SvarSlett
  4. For en flott krans:D

    Ta turen innom bloggen vår for å bli med på julelotteriet vårt. ;-D

    SvarSlett
  5. Takk for det Zopp Design :0) Jeg er med på julelotteriet...JIPPI :0)

    SvarSlett
  6. Kjempefin !!! Det ser jo ut som en blomsterdekoratør har laget den ;)
    Kjempeflott gang/vindfang dere har fått !

    SvarSlett
  7. Takker og bukker :0) ... ingen dekoratør inni bildet her... hehe. Vindfanget var etterlengtet kan du tro... da er vi ferdig med 2 av X-antall rom... men det går fremover :0) Leeeeeenge siden du har blogget... er ofte innom og sjekker :0)

    SvarSlett