søndag 20. november 2011

Krakk/trøe/trapp......

Nettet har vært helt "tullete" her noen dager, men her er jeg igjen :0) Det har ikke vært sydd så mye her i det siste.....nøyaktig 3 sømmer....3 av sidene på stoffet til krakken/trappen :0) Min kjære samboer gjorde ferdig vindfanget/yttergangen før han reiste i Nordsjøen. Han er utrolig flink med ALT som har med bygging av all verdens ting å gjøre. Her har han laget alt fra sokkel til fliselegging, plating av vegger, listing, osv. osv....og min snille, flotte sønn som om få uker er ferdig utdannet elektrikker har lagt opp strøm til oss :0)  Da satt kreativiteten til igjen !!! Jeg kjøpte ny krakk (som de  bare hadde i fargen bjørk), litt maling og stoff selvfølgelig... hehe. Krukken jeg har brukt er en gave vi fikk for maaaange år siden som jeg hentet fram igjen og frisket opp med samme malingen som krakken/trappen :

 Krakken/trappen før:
(bildet er lånt)

Etter litt maling/skumgummi og pels (imitert)

Krukken før:
(glemte å ta bilder før jeg begynte)

 Etter:

 Resultat:
 

  Var ute å hentet et lite "tre" å pyntet med.
...gardinen her er kjøpt !!!! :0)

Min kjære samboer er en "tryllekunstner" ....
listene på døren kommer opp når han er hjemme igjen :0)

3 kommentarer:

  1. Jammen er det fint å ta et lite tre inn i stua. Gratis er det jo også :D

    SvarSlett
  2. Takk for det Hege :0) Kjolene er på gang ;0)

    I en sving: Ja et lite tre pynter fint opp...kan til og med pyntes litt til jul :o) Hyggelig at du la igjen en kommentar her hos meg. Har vært på "besøk" hos deg også .... kjempefin blogg :0)

    SvarSlett