onsdag 30. november 2011

Pelspute

Pelsputen jeg har ønsket meg ble et prosjekt jeg puttet innimellom alle de andre i går. Jeg har som sagt klippet stoffstykker over alt som skal settes sammen.... det holder jeg egentlig på med NÅ :0) Jeg skiftet trekk på sofaen fra lyst til mørkt mandag og da MÅTTE jeg bare gjøre pelsverket ferdig. Denne har til og med fått glidelås...hehe. Det ble litt av en støvsugerjobb etter klipp og søm..... Hår over alt !!!! Det er SELVFØLGELIG imitert pels jeg har brukt :0)

Deilig, myk og varm i høstmørket :o)

2 kommentarer:

  1. Det ble jo en utrolig flott pute :) Deilig med myke saker i sofakroken :)

    Psssttt...
    Julenissen er innom bloggen min og en flott premie skal deles ut.

    Ha en flott helg :)

    SvarSlett
  2. Takker og bukker :0) Jeg er støtt og stadig innom bloggen din.... og premier er FLOTTE ting :0)

    SvarSlett