onsdag 26. januar 2011

Lue og tights

Produksjonen i dag ble praktiske ting. Tullemor manglet tights så det ble tre stk. : Hvit, grå og svart.
En hjelmlue til ble det også :0) Den jeg laget sist er mye brukt i barnehagen så tenkte det var greit å ha en å bytte. Denne luen sitter godt rundt ansiktet og er deilig på kalde dager. Laget av dobbelt lag fleece: hjerte fleece utenpå og hvit fleece inni.....får vel lage votter til denne også... en annen dag :0)

Mønster=S&, Materiell=S&S
Str. 4-5 år
 Mønster=Magasin jeg abonerer på, Materiell=S&S
Str. 4 år

3 kommentarer:

  1. Masse fine klær, men kunne tenkt meg se prisen på klærne..
    Hilsen en mamma til to små prinsesser..

    SvarSlett
  2. Kjempesøt! Men stryk gjerne på en Hallo Kitty....idag "lånte" hun plutselig en Hallo Kitty lue...Luringen!! ; )

    SvarSlett
  3. Tusen takk for hyggelige kommentarer :0)

    Jeg har egentlig ikke solgt så mye... bare litt til familie og venner :0)

    Hallo Kitty ja.... det har jeg liggende...så mandag er den på plass. Hehe.
    Fortsatt god helg :0)

    SvarSlett