onsdag 5. januar 2011

Grå ulljakke

Så var mitt første prosjektet i 2011 endelig ferdig :0)
En ting er i hvertfall sikkert: Ting blir nesten aldri som jeg først bestemmer meg for..... det er alltid mange forandringer underveis... jaja... Denne tok litt tid å lage, ikke fordi den er så vanskelig å sy (easy), men det var hvordan den skulle "dekoreres" ....med eller uten lommer, med eller uten hjerter, med eller uten kantbånd osv. osv. :0) Klarte å bestemme meg til slutt:

Materiell og mønster (litt om tegnet)=S&S, Applikasjoner=fantasi.
Mønsteret jeg har laget den ut i fra, men litt omgjort.

6 kommentarer:

  1. Takker for det... Har brukt den i dag :0)

    SvarSlett
  2. Dritkul!!! Hvilket mønster har du brukt??

    SvarSlett
  3. Så mye fint du har laget!! Og ikke minst denne jakka, knallfin!!! Imponerende!

    SvarSlett
  4. denne var jo knall fin:) eg har og lyst, men litt usikker på om eg hadde fått det til. flink du e da:)

    SvarSlett
  5. Tusen takk for hyggelige kommentarer :0)
    Som jeg har vist på dette innlegget er det et easy mønster.... så den er ikke så vanskelig å få til :0)

    SvarSlett