mandag 31. januar 2011

Kjole og lue.

Denne kjolen er til en liten prinsesse på 3 år. Den er make som mange av de andre jeg har sydd i forskjellige farger og str. Fleece og velur... myk og deilig :0) Ny lue er det også blitt...make som den jeg sydde her om dagen (den skal varme en annen liten pike) men med Hello Kitty merke på.....etter tips fra barnehagen var det pop hos min lille Tullemor..... som hos MANGE andre små-prinsesser :0)

Mønster=Børnetøy, Materiell=S&S
Str. 3 år
Forran
Bak
 Mønster=Magasin jeg abb. på. Materiell=S&S
Str. 4-6 år

3 kommentarer:

  1. kjempe mye fint du lager!!!!
    digger disse kjolene dine!!!!!

    SvarSlett
  2. Kjempeskjønn kjole! Tar du i mot bestilling??
    Har en prinsesse som elsker sånne kjoler!
    Send meg gjerne en mail... lenarott@hotmail.com

    SvarSlett