fredag 14. januar 2011

Enda en "lagervare" :0)

Samme kjole og prinsesse pannebånd som de to siste jeg har sydd.... bare i en annen farge: grå og rosa. Jeg lover å gå over til en "litt" annerledes etter denne.... har tenkt å sy noen i velur. De blir nesten samme fasong... til og med med hjerter men men.... det er jo det jeg syntes er FINT :0) Det blir en del samme produkter (må jo ha forskjellige str. også) i forskjellige farger nå som jeg prøver å få sydd opp et lite "lager" :0)
Har sydd 2 stk. panneånd denne gangen for Tullemor skal i bursdag i morgen så det blir en liten tilleggs presang til en jente i barnehagen .

Mønster=Børnetøy, materiell=S&S og Pandour Vestkanten.
Str. 4 år igjen.



4 kommentarer:

  1. Å så masse fint du lager ;)
    legger til deg på bloggen min om det er ok?!
    Mvh Therese

    SvarSlett
  2. Takk for hyggelig kommentar her hos meg. Det er kjempe flott om du legger meg til på din blogg. Jeg har lagt deg til her uten å spørre jer ! :o) Gleder meg til å besøke butikken din på VOSS når den åpner snart :0)

    SvarSlett
  3. de mønsterene er så utrolig fine :)
    skjønner godt at du lager mange av de :)

    SvarSlett
  4. Takk for det :o) :0) Blir nok flere også... prøver å sy opp litt i forskjellige str. :0)

    SvarSlett