tirsdag 6. september 2011

Velurdress

Tullemor syntes det er deilig å "daffe" rundt i myke ledige klær både hjemme og i barnehagen...  da er velur perfekt :0) Her er bilder av den andre kreasjonen som ble "unnfanget" på kjøkkenet her hos meg i helgen:
 
Tullemor som "modell" igjen... denne gangen hadde hun tid.....he he
Velurdress str.110.

Lommene er laget i samme stoff som hetten......
som er det samme stoffet som kjolen fra i går er sydd i :0)

Tenker denne velurdressen kommer til å bli mye brukt i høstmørket.

 Forran:

Bak:

4 kommentarer:

  1. Kjempefin! Og for en nydelig modell! Velur er deilig nå til høsten ja :)

    SvarSlett
  2. Tusen takk for det :0) Det kommer nok til å bli sydd en del i velur og fleece utover høsten tenker jeg.... mykt og varmt :0)

    SvarSlett
  3. Så herlige plagg! Legger meg til som følger, jeg:)

    SvarSlett
  4. Hei hei :0)
    Så flott at du vil legge deg til som følger her hos meg. Jeg legger meg gjerne til hos deg også.... du har en kjempe inspirerende og fin blogg :0)

    SvarSlett