onsdag 7. september 2011

Lekestue/Dukkestue.

Her kommer noen bilder av Tullemor`s lille "rede". Min kjære samboer har gjort seg ferdig innvendig og utvendig. Han har gjort en KJEMPE jobb.... nå står det bare på meg!! Kreativiteten har ikke flommet over den siste tiden, men det skal nok bli ferdig. Har sydd den ene sitteputen, noen ryggputer (3 av de er kjøpt), hengt opp gardin og malt ferdig nattbordene til vask og komfyr.....har ikke malt platene sort ennå + at det mangler et forheng.....men det "løper" ikke fra meg så ...... :0)

Lekestue/dukkestue ferdigspikret og malt.
....mangler bare et terrassebord :0)

 Plen er plantet og trampolinen kommet på plass igjen.

 Her er "nattbordene" som mangler sort maling inni oppmerking til platene og et forheng
....men de gjør sin misjon..... Tullemor disker opp de deiligste retter her.

Mangler litt puter, hyller og pynt..... det kommer !!
Min kjære samboer skal også laget ett nytt bord.

Tullemor er fornøyd og koser seg her inne :0)

 Rosa/hvit gardin med små blomster pynter opp i vinduet.

Denne gamledagse skivepulten er kjøpt på gatemarked i Hals.......

...... fin til tegnesaker/oppbevaring.

2 kommentarer:

  1. Nydelig!
    Husker godt tiden i lekehuset mitt. Det var ikke på langt nær så fint som dette. Synd mine foreldre har revet det så ikke mine barn kan leke i det når de er på besøk

    SvarSlett
  2. Takk for det :0)
    Håper det blir MANGE fine minner i dukkestuen her også etterhvert. Tenker den blir stående i all evig tid..... det er "stoltheten" til far i huset. Synd din ble revet....barn koser seg med sitt helt "eget" hjem :0)

    SvarSlett