søndag 4. september 2011

Endelig i gang igjen :)

Hei hei alle sammen !!
Sommeren ble" laaaang" for min del i år......  kreativiteten uteble etter ferien og lot vente på seg over tid kan man si. Kjenner at ideer/"bilder" endelig begynner å komme tilbake etter hvert. Nå er høsten i anmarsj og litt varmere klær trengs i barnehagen så lørdag ble brukt til innkjøp av materiell..... JIPPI. Vips var kjøkkenet omgjort til "syrom" igjen og jeg "tryllet" frem en tunika/kjole og en velurdress til tullemor. Velurdressen kommer bilder av i morgen, men her er tunika/kjolen. Tullemor ble veldig fornøyd:

Tullemor hadde egentlig ikke tid å være "modell" i dag, 
men jeg fikk overtalt henne.....

  ....for alt ser mye finere ut på en "modell" enn på en bøyle.....
...hun ble veldig fin syntes hun.

 Str. 110
Forran:

Bak:

5 kommentarer:

  1. veldig fin.... endelig skjer der noe her igjen... ler....

    god klem fra søreide

    SvarSlett
  2. He he .... takk for det :0)
    Det begynner å "poppe" ting inn i hodet igjen og da er det bare å benytte sjansen :0)

    SvarSlett
  3. For en nydelig kjole! Kjempefin blogg du har, jeg linker deg i blogglisten min. God kveld fra Gulltann & Pus

    SvarSlett
  4. Nydelig. Hvilket mønster har du brukt? Kunne tenke meg på å prøve den modellen

    SvarSlett
  5. Hei hei Gulltann og Pus :0)
    Så flott at du linker meg i blogglisten din. Jeg liker deg til min også. Kjempe inspirerende blogg. Gøy med nye "bekjentskaper" :0)

    Hei hei Ann Kristin :0)
    Så fint at du tittet innom her. Mønsteret til denne kjolen er nr. 63020fra S&S.

    SvarSlett