torsdag 8. desember 2011

Kaptein sabeltann.

Siste "kjøkken-prosjektet" mitt er ferdig: Kaptein sabeltann jakke/frakk str. XL. Min kjære sønn var ufrivillig modell, men jeg ble beordret til å retusjere bildet....hehe :0)  Denne jakken er laget til en mann som for alltid vil være en "liten gutt". Han er veldig fascinert av Kaptein sabeltann, men det finnes jo ingenting av kostymet som passer til han. Jeg ble spurt om jeg kunne være til hjelp, og det kunne jeg selvfølgelig. Håper han blir GLAD nå !!!

Kaptein sabeltann jakke/frakk
str. XL

 Brystpartiet er sydd fast inni.

Skulderpynt.

  Håper den" faller" i smak !!

5 kommentarer:

  1. SÅ FLOTT DEN VAR

    ER STUM AV BEUNDRING.

    SvarSlett
  2. Hei hei min venn :0) Håper han blir glad på Julaften....Hvis HAN blir fornøyd er jeg fornøyd :0):0)

    SvarSlett
  3. Oi så tøff!!! Der finnes faktisk voksen kostyme i dureparken, men dette ble jo mye mer personlig! Skikkelig fott!

    SvarSlett
  4. er innteresert mønster og div angående denne drakta. Har sjølv ein stor gutt, men vil alltid lika sabeltann. julegaveønske i år .

    mona b

    SvarSlett