fredag 1. april 2011

Litt forskjellig :0)

Ja nå er vi på full fart inn i våren og sommeren nærmer seg med stormskritt....jippi :0) 
Det "produseres" både vår og sommertøy...... så det blir litt forskjellig her hos meg for tiden.
"Modellen" min var lagt så det blir noen "kjedelige" bilder av kreativitetene på gulvet i dag:

Tunika str. 4 år. Lilla m/hvite hjerter.
(Buksen hører ikke til, men grei å bruke på bildene. Den som skal høre til er mørk lilla = kommer)

 Tunika til Tullemor:


 "Mamelukker" str. 6/7 år:

 Fleece/velur kjole str. 8 år:

3 kommentarer:

  1. Så søtt! Herlige duse og sommerlige farger. Det er kjempegøy å produsere sommerklær nå som sommeren nærmer seg.

    SvarSlett
  2. Så flotte klær du syr. Legger meg til som følger jeg:) besøk meg gjerne på min blogg :)

    SvarSlett
  3. Takk for hyggelige komentarer på bloggen min :0) I dag har jeg klippet enda mer klær i sommer farger....så nå må solen titte frem snart :0)

    Kjempe fint med flere følgere.... jeg har vært på "besøk" hos deg også og du har en kjempe fin blogg... så jeg la meg til som følger hos deg også :o)

    SvarSlett