onsdag 23. mars 2011

Tunika og bukse.

I dag har jeg vært litt kreativ igjen.... laget tunika og bukse til lille Tullemor. Våren er i anmarsj så derfor har vi valgt lyse fine farger....stoffene er en stund siden jeg kjøpte inn, men ting har blitt liggende litt den siste tiden.... :0) Tullemor ville egentlig ligge med antrekket i natt .....men med en liten polo inni tar hun det i bruk i morgen :
Her er lille Tullemor som modell...

 .... og her....

... og her :0)


 Tunika str. 4 år.
 Bukse str. 4 år.

6 kommentarer:

  1. De så deilige ut.:) Herlig jente,like gammel som mi;) Her syes det str 98/104.. Alt etter hva det er.. Kjekt og begynne og sy vår/sommerklær:)

    SvarSlett
  2. Hei Min Kjære Søster. Sender du meg en E-post til Thomas.Svendsen@axess.com, så kan du være med å få oppdateringer ved jevne mellomrom.

    SvarSlett
  3. Hei hei Mariahs :0) Ja det er deilig å kunne sy vår/sommer klær igjen :0) Jeg var på S&S i går og kjøpte MASSE fine vår/sommer stoffer.....nå er det bare å vente på at kreativiteten skal slå til igjen ... hehe :0)

    SvarSlett
  4. Tusen takk for en hyggelig prat "torsdag" på S&S....det ser ut til at vi shopper på dei samme dager slik at vi treffes sikkert igjen ;)...

    Ha en fortsatt fin veka..så kanskje vi sees på Voss neste gang...

    Mvh Therese

    SvarSlett
  5. Ja det var en veldig hyggelig å prate med deg. Vi sees nok der igjen for jeg er der støtt:0).....og jeg rakk barnehagen foresten... hehe :0)
    Voss ja...jeg er spendt på å besøke butikken din. Gleder meg til det. Ha en fin fin helg :0)

    SvarSlett
  6. Så bra du rakk det ;).....hyggelig å skravle "litt" eller mye som det blei ;)
    Vi har det kjempekoselig på kursene.

    Ja du å snuppo må ta dekan en kosetur med toget...

    Ha en finhelg du og...
    Så treffes vi nok om ikke så lenge...

    SvarSlett