tirsdag 28. desember 2010

Vest og smykke

Selv uten Mylocken min fikk jeg til noe i dag. Denne vesten trenger man strengt talt ikke maskin til i det hele tatt.....kun en saks. (Kunne ikke begynne på noe stort prosjekt...... Tullemor er syk igjen - Spysyke denne gang - stakkers liten) Jeg har sydd på en kant rundt bakstykket så måtte frem med den andre maskinen. Smykket har jeg laget av noe nytt og et gammelt anheng jeg hadde liggende (nøkkelen).

Mønster og materiell (gammelrosa fleece) = S&S
Forran

Bak

2 kommentarer:

  1. stakkars liten! Det går veldig mye rart i bhg....håper hun kommer seg kjapt og er klar til nyttårsfeiring. Hils masse og gi henne en god klem fra oss på Sommerengen. Hilsen Inger-Lise

    SvarSlett
  2. Tusen takk for det. GODT NYTTÅR til alle dere:0)

    SvarSlett