mandag 9. januar 2012

GODT NYTT ÅR :0)

Hei hei og godt nyttår til alle sammen.
Jeg har ikke vært altfor aktiv her inne i det siste. Det skorter mye på tid og litt på energi.....det kjenner vel de fleste seg igjen i  ......men sydd har jeg gjort. Har sydd kjole til meg selv, prinsessekjole og prinse-drakt (glemte å ta bilde av kappen) til barnehagen Tullemor går i, haremsbukse til min skjønne niese Victoria og en til venninnen hennes, genser/jakke, skjørt og bukse til Tullemor......så litt kreativitet har jeg fått utløp for :0)
Jeg har fått ny PC til jul av min kjære snille samboer (telefon også: Samsung galaxy s2) og dette er første innlegg med nytt utstyr....ikke lett men fikk det til til slutt..... blir vel bedre etter hvert !! ALT er annerledes her ;0)

 
Prinsessekjole til barnehagen,
Tullemor elsker å kle seg ut :0)
Str. 5-6 år


 Denne er til små-prinsene i barnehagen...kan ikke gjøre forskjell !!
Her hører med en hvit kappe som jeg sydde et sverd på ryggen på.....glemte å ta bilde.
Str. 5-6 år.

To stk haremsbukser til min skjønne niese og venninnen.
Str. 9 år.


Genser/jakke med skjørt til Tullemor.
Str. 5 år.

Genseren/jakken med bukse,
Str. 5 år

Buksen...helt enkel med ribb i livet.....deilig å ha i barnehagen.
Str. 5 år.

Det endte med at Tullemor tok på begge samtidig.....
og det ble sånn .....hehe

3 kommentarer:

  1. GODT NYTTÅR

    fantastisk flink du har vært da.... og brelejente med ny pc og ny mobil.... e noen som har det....

    SvarSlett
  2. wow!!!!!skal si du har laget mye fint!!!!
    elsket prinsessekjolen !!!!!

    SvarSlett
  3. Hehe Hege....jeg fortjener det .. bare tuller :0) Jeg ble ganske så lang i masken ....men VELDIG VELDIG GLAD. Han er så snill atte :0)

    Tusen takk for det lykke liten.....de ble fornøyd i barnehagen med den prinsessekjolen ja... og det er GØY :0)

    SvarSlett