lørdag 11. juni 2011

Haremsbukse og pannebånd.

 I dag har vi liggebesøk av min skjønne niese på 8 år. Hun har leeenge ønsket seg en haremsbukse så i dag har maskinene mine fått "kjørt "seg litt igjen. Vi laget to stk. bukser og to stk. hårbånd til henne og ett stk. hårbånd til Tullemor. Mitt skjønne niese-barn ble VELDIG fornøyd og var gladelig modell. Her er bilde av den ene buksen og det ene hårbåndet... vi får ta bilder av det andre i morgen ....for det ble jammen en sen kveld for to "små"-prinsesser : 

 Brun/beige haremsbukse i str. 9/10 år
 Hårbåndet er i lys lilla :0)

4 kommentarer:

  1. Det er bare så tøft med harem ;)
    god pinsehelg...

    SvarSlett
  2. ÅÅÅ sånn vil jessica og ha......

    SvarSlett
  3. Hei på Dere :o)

    Ja det ser ut som harem er INN hos små prinsesser for tiden.... det er jo en behagelig mote :0)

    Selvfølgelig kan Jessica få make... stoffet jeg har brukt her er frote med ribb i livet og på leggen... om det er ok ?? Jeg har bare brun/beige igjen ... det grå gikk med til de to jeg har sydd og dette stoffet har de ikke mer av :0)

    SvarSlett
  4. kjør på vennen min

    SvarSlett