torsdag 10. februar 2011

Kjoler str. 3 år og "resirkulering" av skinnbukse.

De er blitt "populær" disse fleece og velur kjolene. En i grå/rosa og en i brun/beige er montert sammen... Sikkert litt "kjedelig" å bare lese om disse kjolene !!!!...., men lover jeg skal gjøre litt andre ting også... hehe :0)

Str. 3 år
 Str. 3 år.


Her for en  stund siden fikk jeg en skinnbukse av en fantastisk grei dame som jobber i barnehagen til lille Tullemor. Den har en "flenge" på venstre lår. Skinnet i buksen er mykt som hanskeskinn. Har brukt litt tid på å finne ut hva jeg skal sy den om til. Nå er jeg kommet til at jeg skal lage en skinnvest til Tullemor som hun kan ha utenpå en stor skjorte/tunika med en tights og et fint sjal til..... Det nærmer seg jo VÅR :0)

Spretter opp sømmene, syr om.... "vips" så er det gjenbruk :0)

2 kommentarer:

  1. Nå ble jeg litt nysgjerrig da?? Hvem har brukt buksen ? ; ) Blir spennende å se Tullejenten vår til våren ; )

    SvarSlett
  2. Nysgjerrigper... hehe :0) Den er faktisk aldri brukt... helt ny :0)

    SvarSlett