søndag 31. oktober 2010

Søndag - helgen ebber ut.

Så var helgen snart over. Heldige meg - det var jo 1 t. ekstra .... til å SY :0) Endelig ferdig med gardinene jeg skulle lage og de er klar til levering tirsdag. (Da kommer det bilder ) Håper hun blir fornøyd. Min lille prinsesse har også fått noe av helgens "skapelser" .... enda en kjole m/ pannebånd. Jeg foreslo at vi kunne selge den, men NEI, denne skulle HUN ha. Jeg har likevel satt i lapper med: Mom`s Creation, for å være på den sikre siden. Nå tror vel Dere at jeg ikke gjør noe med familien i helgene, men det gjør jeg.... I dag har lille tullemor og jeg vært på kino (første gang for henne). Det var kjempespennende - selv med filmen: Knerten gifter seg. Min kjære samboer har selvfølgelig jobbet -  forberedelser til tømrerne kommer- og det nærmer seg - JIIIPPPII :O)

                  Fleece, velour, bånd og kronemerke ¨fra S&S, mønster på kjole fra Børnetøy litt omtegnet, pannebånd "selvkomponert". 


Meg i samme type kjole....dårlig bilde, men men (min datter var fotograf ). Har en venninne som venter på at hennes også "plutselig" skal bli ferdig. Her har jeg Fredriken (dukken til 3-åringen) på armen... også i hjemmesydde klær -  han klager ALDRI :0)

Velour og bånd fra S&S, monster fra Onion.

4 kommentarer:

  1. Hei :) Så utrolig flink du er :)
    Jeg er imponert! Kanskje du tar imot en bestilling en gang?

    Hilsen mamma til Celina og Nicolai :)

    SvarSlett
  2. Takk for hyggelig kommentar :0) Jeg har så smått begynt med det nå .... lille Tullemor her har ikke plass til mer.... og jeg elsker å sy :0)

    SvarSlett